חייגו עכשיו: 072-3718486

קרין ורשה – מעצבת פנים

על המעצבת קרין ורשה:

מעצבת פנים בוגרת מכללת אולטימה שהינה חלק ממרכז הבנייה הישראלי ועוסקת בתחום מעל 12 שנה. פסלת ואומנית מזה שנים רבות ומתמחה בתכנון ועיצוב פנים של משרדים וחללים מסחריים, בתים פרטיים ודירות.

קרין מאמינה כי עיצוב פנים הינו דרך חיים אך לא רק. השכלה פורמלית כמו גם השתלמויות ו"שריפת סוליות נעליים" באתרי בנייה ועבודת שטח חשובים כולם. העובדה כי גדלה לסב נגר אומן והיותה פסלת בעצמה מסייעת לרכוש עין שתדע לשלב בין אומנות לפרקטיקה, בין יופי ואסתטיקה לשגרת יום ולחיים נדרשים הן במסגרת בית והן במסגרת משרד. הערך המוסף של קרין הוא ביכולת לעשות כל זאת וללוות את הלקוח מן הקו הראשון על דף השרטוט ועד כד הפרחים המוצב על שולחן האוכל בסיומו של הפרויקט.

קרין שמה כערך עליון את התאמת התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים לדיירי הנכס, תוך דיאלוג מעמיק עם הלקוח. זאת, כדי ליצור תכנון ועיצוב חלל שיענה על רצונות וצרכי הלקוח כמו גם על חלומותיו.

לפי תפיסת עולמה, עיצוב חייב להיות תמיד נגזרת ממשאלת ליבו של הלקוח. לקוחותיה יודעים שהמנטרה שלה היא: "אתם תגורו בבית שלכם ואני אלך לשלי…" בהתאם לכך, תכנון של כל חלל ועיצובו יתחיל תמיד בהבנת צרכיו של הלקוח וכיצד הוא רואה בעיני רוחו את המקום בו הוא רוצה לגור, כאשר קרין סוללת בפניו את הדרך להגשמת חלומו דרך כל שלבי התכנון, בחירות החומרים וקנייתם, ביצוע תכניות העבודה ויישומם בשטח עד לעיצוב סופי של החלל לפרטי פרטים.

הפרויקט של קרין:

פירמת עורכי דין המתמחה בתחום הנזיקין – מגדל בסר 4 קומה 26 בני ברק

בהתאם להתמחות פירמת עורכי הדין בנזקי גוף ורכוש העוסקת רבות בתאונות דרכים בהם תמיד יש אפיון של נזק "פח" ובהתאמה לרצון לייצר חלל במראה אורבאני, תעשייתי אך עדיין כזה שמשדר יוקרה ועצמה, נבחרו הברזל, האלומיניום והבטון כחומרים עיקריים בעיצוב החלל. בחומרים אלו נעשה שימוש בכמה רבדים ובגמרים שונים (טבעי, מושחר, מוחלד).

החלל עצמו שהתקבל ברמת המעטפת לא היה קומה "טיפוסית" במגדל אלא אחד מהחללים המיוחדים יותר באחת מן הקוביות האדומות הפורצות החוצה מן המגדל. תוספת השטח יצר אתגר תכנוני בשל העמודים התומכים שמוקמו במרכז החלל ודרשו תכנון יצירתי על מנת לא לייצר שטחים ציבוריים רחבים מדיי.

כמו כן, נדרש היה לתכנן את החלל כחדרים סגורים ורק אזור הקבלה נשאר כ open space . התכנון התייחס לכמות גדולה יחסית של עמדות ועדיין נדרש לתת תחושה של פתיחות וזרימה.

בחלל תוכנן אקווריום באורך של 3.2 מ' כאלמנט מרכזי נוסף שפתוח מ- 3 כיוונים ומאפשר מבט דרכו בין אזור הקבלה, חדר הישיבות והמסדרון. בהתאם לקונספט, יוצרו החיפויים סביבו כאלמנטים פריקים מאלומיניום צבוע שחור והוא נשלט ע"י מערכות אוטומטיות.

תכנון התאורה לחלל היה צריך להתחבר לקונספט הכללי ולהשתלב במראה האורבני התעשייתי ויחד עם זאת כאמור לשדר יוקרה ועצמה. לשם כך בשיתוף פעולה פורה וייעוץ עם חברת ניו לייט תאורה נבחרו גופי תאורה מותאמים לחלל. לדוגמא, צילינדרים שחורים מתכווננים, פס תאורה שקוע שמלווה את כל המסדרון ומדגיש את המעבר מאלמנטים של אלומיניום לאלמנטים של בטון, פרופילים של תאורה מוארכים נתלו בחדר הישיבות ובחלק מן החדרים מעל השולחנות ונצבעו כל אחד בצבע המותאם לאותו חלל.

עבודת אומנות ייחודית תוכננה בקונספט ישיר לתחום העיסוק של המשרד בשיתוף פעולה עם האומן איתי רון גלבוע, יוצרה במיוחד מחוטי ברזל בעוביים משתנים ונתלתה באזור הקבלה על קיר המעטפת מבטון חשוף.

צילום המשרד: רגב כלף

קרין ורשה- מעצבת פנים
עיצוב תאורה למשרד
עיצוב תאורה למשרד
עיצוב תאורה למשרד